sunglasses


hittade på fokis blogg

Riktigt balla, jag skulle kunna tänka mig att ha dem.. Designade av  Lynx Optique men hemsidan är på franska eller nåt så jag fattar noll, haha!

Jag fick två par roliga glasögon av mina vänner när jag fyllde år, ska ta och fota så att jag kan visa, fast fotar med webcam, orkar inte fixa nåt annat, still sick u know och känns inte mycket bättre heller!


-bigbigbig and red!


-gula med "pinnar"

Det går att se igenom eftersom man fokoserar bortom de gula, men sjukt snyggt, looove them! tihi

Jag gillar solglajjer, trooligen fått det från min bror, han har alltid solglasögon hah! Har ett par favoriter som jag inte orkar gå och hämta, måste vila efter förra gången, men de är iallafall rosa med "ojliga" linser.. mmm..



jag mår inte bättre än, har en ipren verkande i kroppen nu men mår inge vidare ändå, tyvärr. Jag har börjat må dåligt psykiskt oxå, när man är hemma och är sjuk tänker och känner man för mycket. Usch allt är så jobbigt nu, tur att de finns de som jag kan prata med och krama, hur skulle det vara annars?<3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hajj stinaminlillasötnos, bli frisk snart! <333

Mentalkramar! <3

2009-05-07 @ 16:24:05
Postat av: Lovisa

Hajj stinaminlillasötnos, bli frisk snart! <333

Mentalkramar! <3

2009-05-07 @ 16:24:31
Postat av: frida

haha koola

2009-05-08 @ 00:24:22
URL: http://vardagsbrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0