konfa






stina ♥  webcam

Mycket konfa i helgen! Idag ska jag på nicoles och imorn är det Lousie, Lovisa och Linnéa som konfas. Roligt tycker jag, längtar så till min, fast den är i sommar, snart ändå! Drar till landet sen, fast det bli mest pluggpluggplugg men det ska nog gå hoppas jag. Har lite undantryckt stress som snart kommer välla över men nu ska jag vara glad ändå, tänka positivt!
T.ex. så ska jag åka som utbytesstudent till usa nästa eller nästnästa sommar. New jersey, philadelphia, manhattan, seattle... många ställen!
nej nu ska jag nog vandera iväg, seya!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag kan lova att du kommer så sketanskul på konfalägret! :D

Jättekul att du kom idag också, OCH JAG VILL OCKSÅ ÅKA TILL USA, TA MED MIG!! :P



Supermånga pussar och kramar <333

2009-05-17 @ 15:12:51
Postat av: Johanna

haha japps ;D bästa ju! :D

2009-05-17 @ 16:27:35
URL: http://neard.blogg.se/
Postat av: Louise

Snyggaste bilderna lilla pluppen ;) <3

2009-05-18 @ 21:56:09
URL: http://labann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0