friends

http://content.expressen.se/blog/53/55/26/jolanta/images/friends.jpg

http://annelielisabet.blogg.se/images/2007/friends_1197466161_4664333.jpg

Bild av Sandrew Metronome Vänner: Box - Den Med Alla Säsonger (40-disc)

vänner, friends, vänner, friends

Jag har blivit fast, jag älskar dem. Jag såg de två första avsnitten igår, såg de när jag vaknade vid halv åtta och ser dem nu igen. Man mår så bra av dem, Ross är ju såå underbar... Alla är underbara, Rachel, Joey, Chandler, Monica, Phoebe...
Jag funderar starkt på att köpa boxen, med ALLT, ALLA avsnitt som gått, alla tio säsonger. Lite osis bara att den kostar 1229kr på OnOff, men den borde ju vara värd det!

Mår lite bättre idag, hittills, fast av nån underlig andledning mår jag bättre på mornarna, beror på att jag sover kanske? Men vilar man hela dagarna så går det väl inte åt så mycket energi. Men nu känner jag för att köra iväg mamma eller pappa som jobbar hemma idag att åka och köpa boxen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0