Poland

Hejhej allihop! Det finns trådlöst internet på hotellet och pappa har med våran minidator, woho
Vi kom hit med dunder och brak, bokstavligt talat eftersom det regnade som jag vet inte vad och dundrade och blixtrade. Trevligt välkomnande!
Vägen hit var iallafall sjukt kul, beror på att jag satt med min kusse och flummade hela vägen sa att man typ grät! Vi diskuterade att hoppa fallskärm med mormorstrosor och tampongparaplyer. Ytterst underhallande! Och såklart lite sällskapsresan. Köpte en minipepsi oxå.

Nu är det satans varmt här och jag ska sluta pladdra och istället visa lite bilder. Mitt nya objektiv ar guld värt! Jag kan ta bra bilder på kvällen, whaaat lixom!


min söta minipepsi!


we last night



idag åt vi glass, choklad + kiwi

Hadefint!

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

härligt med trådlöst =)

2009-07-16 @ 19:46:25
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0