myskväll


I'm pale in the face!

Varit hos Nicole och ätit phish food (Ben&Jerry glass). Det vill säga att jag tryckt i mig 500ml chokladglass som är blandad med marshmallows, karamellsås/kolasås och chokladfiskar. Sjuuukt god men mättande om vi säger så!
Vi såg två filmer oxå, Legally Blondes3 + Step Brothers.
Båda var faktiskt riktigt bra, var tveksam till Legally blonde-filmen eftersom Reese Witherspoon inte är med, utan hennes två kusiner Lizzy and Annie Woods! En typisk highscoolfilm med blonda i huvudrollen, en film som bygger på fördommar. Dock bra ändå.
Den andra filmen, gaaalet rolig. Rekomenderar alla att se den, om man gillar lättsamma komedier.
En av minna favvoskådisar Will Ferrell är med, han är så grym. Med i filmen A night at the roxbury också!



Imorn drar jag, mapa och lite släkt iväg till Polen i fyra dagar. Kameran hänger såklart med och jag ska försöka fota "en bild i timmen" under en dag. Kommer såklart att fota mer bilder under timmen men som ett litet inlägg här på bloggen.
Har en känsla av att jag börjat blogga mer, känns skönt. Även om jag har ytterst få läsare så jag har bestämt mig för att inte lämna ut nåt om mitt privatliv även om det står det i min presentationstext att jag ska skriva om mina problem. Jag lämnar nog dem utanför internets hemska och älskade värld.

Nu kanske man ska packa klart, men det gör jag inte ändå tror jag, jag går nog och lägger mig och går upp tidigare imorn, typ nio så kan jag packa klart då + städa lite. Som om det kommer att hända, men jag är bäst på att intala mig. Ibland sker det ju.
Nu börjar jag prata iväg här, ska chatta lite och sova i min otroligt bekväma säng.
//Stina

Kommentarer
Postat av: J a c q u e l i n e e

Jag vet att de flesta av er avskyr kommentarer som dessa, jag med. Man vill typ ge personen en käftsmäll.. men nu kan jag verkligen inte låta bli. Haha! Vill ni rösta på mig på veckans blogg hos Idol-Yazmina? Detta är inget tvång, men skulle vara kul :)



http://yazminaas.blogg.se/2009/july/veckans-blogg-finalisterna.html#comment

Nr 5, om ni skulle känna för det.

2009-07-15 @ 13:03:23
URL: http://jacquelinee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0