helikopter

OHOJ





En spindel i sängen.
Steg 1: Flyg upp och skrik!
Steg 2: Hämta papper och försöker få ut den
Steg 3: Misslyckas, spindel på flykt!
Steg 4: "Lägg pappret på den så trampar jag!"
Steg 5: Död



"What's up with the universe?!"
- Pheobe Buffay



Jag somnar med Harry Potter-ljudböcker låtande i öronen varje kväll. Halvsover man så flyter HP in i drömmen. Igår hände det. Måste berätta!

I Harry så ska han gå genom en fallucka för att möta en elak trollkarl (bara för att förklara enkelt). Då säger han till sina vänner "Om jag inte kommer tillbaka så skicka ett brev till Dumbledore" (nåt i den stilen). I min dröm skulle jag gå och hämta ett glas jos och då sa mina vänner samma sak till mig. Helt seriösa.
Det tyckte jag var så roligt att jag väckte johanna, tihi


Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

tack för dina ord, nu är allting bättre igen =)

2009-07-19 @ 20:21:23
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Vore jätte glad om du kunde hjälpa mig att välja färg på Louis Vuitton väskan som jag ska beställa:)

2009-07-20 @ 00:15:04
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0